Запити від УТСЗН 06/03/2019

Від невинного запиту управління праці та соціального захисту населення до повноцінної перевірки Державної служби України з питань праці: як не допустити.

Останнім часом досить часто від управлінь праці та соціального захисту населення місцевих адміністрацій приходять, здавалося б, нешкідливі листи з проханням надати ту чи іншу інформацію, часто називаючи подібні запити моніторингом.

Але чи законні дані вимоги, і яким чином необхідно відповідати на такі запити?

З метою отримання юридичної допомоги до фахівців Юридично-охоронного підприємства «Фелікс» звернувся суб’єкт господарювання з проханням юридично грамотно супроводити перевірку Головного управління Держпраці в Харківській області.

Під час супроводу даної перевірки співробітниками ЮОП «Фелікс» було встановлено, що в свій час Управлінням праці та соціального захисту населення адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради був направлений запит на дане підприємство з проханням надати певну інформацію. Зазвичай запитують показники соціально-трудових відносин, інформацію за рівнем оплати праці, наявність колективного договору, тощо. Підприємство надало запитувану інформацію, але відповідь була складено юридично неграмотно, що в подальшому спричинило звернення Управління праці та соцзахисту в Головне управління Держпраці в Харківській області з проханням провести перевірку даного підприємства.

Тільки якісний юридичний супровід даної перевірки юристами ЮОП «Фелікс» дозволило підприємству отримати акт перевірки без порушень і не «нарватися» припис Держпраці.

Але в даному випадку до перевірки Держпраці можна було і не доводити, якби в момент отримання запиту з Управління праці та соцзахисту населення дане підприємство своєчасно звернулося за юридичною допомогою до юристів ЮОП «Фелікс». У цьому випадку правильно складений юристами відповідь навіть не дав би привід для появи на порозі підприємства інспектора Головного управління Держпраці в Харківській області.

 

Старший юрист

Андрій Межерицький